در این مقاله قصد داریم که به معرفی از بهترین برند‌های پارکت لمینت بپردازیم. برای مشاهده‌ی کامل این محصول به شما پیشنهاد می‌کنیم که به لینکی که در آخر مطلب گذاشته‌ایم، بروید.

هنگامی که زمان انتخاب و پارکت لمینت پیش می‌آید، سوال اینجاست که: بهترین پارکت لمینت در ایران چیست؟ پارکت لمینت ایرانی بخرم یا خارجی؟ خصوصیات پارکت لمینت خوب و بد چیست؟ بهترین پارکت آلمانی چه می‌باشد؟ بهترین پارکت ایرانی چیست؟ برندهای معروف لمینت در ایران چه می‌باشند؟ بهترین مارک پارکت ترکیه چیست؟ برند‌های برتر لمینت در ایران چه می‌باشند؟ انواع برند پارکت چیست؟

اولین برند پارکت لمینت KPL

پارکت لمینت‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید از برترین برند‌های لمینت هستند. اولین برندی که به شما پیشنهاد می‌کنیم پارکت لمنیت کی پی ال | KPL است. این برند مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر ضربه دارد. ما یکی از تایل‌های این برند را به مدت ۷۲ ساعت در آکواریوم برای تست تورم قرار دادیم و مشاهده کردیم که این محصول به هیچ عنوان متورم نشد! یکی از ویژگی‌های مهم این پارکت لمینت، برجستگی بافتی آن است.

بهترین برند پارکت لمینت ایرانی یونیک

شرکت‌های تولیدی زیادی در ایران مشغول به کار بوده‌اند، اما همیشه با موفقیت همراه نبوده‌اند و محصولی بی‌کیفیت تولید کرده‌اند. شاید بهترین پارکت لمینتی که در ایران می‌توانید پیدا کنید، پارکت لمینت یونیک، ایمپریال و آرتا است که جزو محصولات با کیفیت ایرانی هستند. در حال حاضر برند آرتا به دلیل داشتن تبلیغات تلویزیونی شناخته شده ترین برند ایران است و جزو پر‌ترین پارکت‌ها در ایران است.

برای مشاهده‌ی بهترین مارک پارکت لمینت کلیک کنید.


موضوع خاکستری پارکت ,لمینت ,برند ,چیست؟ ,ایرانی ,مارک ,پارکت لمینت ,بهترین پارکت ,بهترین مارک ,مارک پارکت ,برند پارکت ,پارکت لمینت ایرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گنجینه ها مرکزمحاسبات ذهنی نواندیش دارو های گیاهی عکاسی مرداد شرکت حس تصویر اوشیدا فرش نیاوران واردات انواع نژاد سگ زیگ زیگ اینجا همه چی هست