پاناسونیک - Panasonic

آیفون تصویری پاناسونیک یکی از پیشرفته ترین دربازکن های تصویری در بازار میباشد و همچنین کلیه دربازکن های این برند برتر ژاپنی به صورت بدون گوشی دربازار عرضه شده است. دربازکن های تصویری پاناسونیک دارای قابلیت های منحصر به فری میباشد که در سایر تولیدات مشابه در برندهای دیگر به چشم نمیخورد.


حافظه ذخیره سازی تصویر

 از جمله این قابلیت های فنی باید به حافظه ذخیره سازی تصویر توسط حافظه داخلی وحتی ذخیره سازی تصاویر پشت سر هم (8 تایی) اشاره کرد. این ذخیره سازی تصویر به صورت حافظه داخلی و جانبی که به وسیله کارت حافظه انجام میپذیرد و میتوانید میزان این حافظه را ارتقاء دهید.

ذخیره سازی تصویری

ارتباط داخلی و قابلیت تغییر صدا

امکانات از قبیل ارتباط داخلی بین واحدی برای برقرا کردن ارتباط بین چند گوشی در یک واحد و مدیریت از راه دور به وسیله اینترنت نیز از قابلیت های منحصر به فرد آیفون تصویری پاناسونیک میباشد. قابلیت تغییر صدا نیز (مرد، زن) نیز در آیفون پاناسونیک طراحی شده است تا برای برقراری ارتباط با مخاطب امنیت بیشتری را داشته باشید. در بسیاری از منازل ، ویلا ها بزرگ و دولوکس نیاز است در طبقات مختلف آیفون تصویری نصب شود تا دسترسی برای باز کردن درب راحت تر شود.


گوشی بی سیم آیفون تصویری

دیدن تصویر اشخاص و پاسخ دادن به آنها از هر نقطه از خانه و حتی وقتی که شما کار دیگری انجام می دهید ، بوسیله گوشی بیسیم ایفون تصویری قابل انجام است.

گوشی بیسیم آیفون تصویری پاناسونیک

اتصال به گوشی هوشمند

یکی از قابلیت های ویژه ای که برخی مانیتور های دربازکن Panasonic دارند این است که شما می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به عنوان نمایشگر مجازی بکار ببرید و به ملاقات کننده های خود پاسخ بدهید و درب را باز کنید از هر کجای خانه.

اطلاع رسانی توسط ایمیل


اطلاع رسانی توسط ایمیل

در مدل Panasonic VL-SVN511 نمایشگر اصلی می تواند یک ایمیل با تاریخ و تصویر ملاقات کننده به ایمیل آدرس ذخیره شده ارسال کند. این امکان شما را قادر میکند وقتی بیرون هستید از ملاقات کننده خود مطلع شوید (حتی وقتی که در راه دور هستید)


پنل های تصویری پاناسونیک

پنل های تصویری پاناسونیک نیز در انواع مدل های مختلف تولید شده است که شامل : مدل های ساده برای ساختمان های کم واحد تا 4 واحد ، مدل های متوسط نهایتا 20 واحد ، پنل های کدینگ نیز مناسب برای مجتمع های بزرگ تجاری ، اداری با تعداد واحد زیاد میباشد. از قابلیت های پنل های پاناسونیک باید به مقاومت بسیار بالا در برابر گرما و نور و همچنین کاملا ضد آب بودن آن اشاره کرد.

کیفیت تصویر ضبط شده توسط پنل های مختلف پاناسونیک بسیار با کیفیت است و باید به وضوح گفت که پنل تصویری پاناسونیک دارای بهترین کیفیت تصور حتی در شب نیز میباشد چرا که یکی از مشخصه های این برند ژاپنی داشتن برترین کیفیت و به روز ترین فناوری های موجود در بازر در تولید این محصول اشاره کرد.


به طور کلی دربازکن تصویری پاناسونیک از طرف مشتریان این برند نام آشنا ژاپنی به دلیل ارائه بهترین کیفیت و به روز بودن آن ها میباشد و همچنین داشتن سیستم خدمات پس از گسترده در ایران برای پشتیبانی از محصولات آیفون تصویری و پنل های پاناسونیک دارای مشاورین متخصص و تیم های نصب برای نصب این دربازکن تصویری پاناسونیک و پنل های آنها ، آماده ارائه بهترین کیفیت برای مشتریان خود میباشد.

یکی از دلایل اصلی استقبال عمومی برای نصب پنل های پاناسونیک طول عمر بالا محصولات این برند میباشد و باید گفت درست است که این محصول در بازار رقبای زیادی دارد اما سابقه تولید محصولات مختلف در این برند و تجربه استفاده کاربران ایران از محصولات پاناسونیک آنها را مجاب کرده است که این برند انتخاب بسیار موفقی برای میباشد.


انواع آیفون تصویری پاناسونیک ,تصویری ,میباشد ,آیفون ,قابلیت ,گوشی ,تصویری پاناسونیک ,آیفون تصویری ,ذخیره سازی ,بهترین کیفیت ,پاناسونیک دارای ,آیفون تصویری پاناسو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Study in Sweden باقیات ابصالحات site simple دانلود تحقیق Payannameh شاخه و برگ ذهن ایران وب دیتا