مقدمه:

تعطیلات تابستان 4 ماه است که بعد از هفت ما درس خواندن شروع میشود که دانش آموزان میتوانند در این 4 ماه تعطیلی اوقات فراغت خوبی داشته باشند و به کار های غیره بپردازند.

بدنه:

من در تعطیلات تابستان به کلاس زبان و کامپیوتر رفتم اخر مادرم میگوید که یاد داشتن این دو هنر بسیار در زندگی موثر است و به نحوی آموختنش واجب است .
واقعا آموختن این دو هنر برایم لذت بخش بود اخر در زندگی خیلی مورد استفاده است .

 

   مال در تعطیلات امسال به مسافرت رفتیم ، شمال ایران شهرستان بابلسر خیلی لذت بخش بود کنار دریا و آرامش خاص خودش برایم وصف ناشدنی بود ، واقعا جای شما خیلی خیلی خالی بود .

 

    من و دوستم هر روز به مسجد می رفتیم و در کلاس های مسجد هم حضور داشتیم در مسجد کلی چیز در مورد زندگی آموختیم که کلا مسیر زندگی من را عوض کرد و چیز های زیادی را در مورد دین و مذهب خود آموختم که یکی از نکات مثبت این تعطیلات برای من بود.

نتیجه:  

 سر انجام تابستان تمام شد و من دوباره دلم برای تفریح ها ، مسافرتی که در تابستان امسال رفتیم ، کلاس زبان ، مسجدو غیره تنگ خواهد شد .

 

این انشا برای دختران بود برای دیدن انشای پسرانه اینجا کلیک کنید .

   

 


سایت درسی|ویرگول|دانلودنمونه سوال|سوالات هفتم هشتم نهم|پایه هفتم ،هشتم، نهم |گام به گام تعطیلات ,تابستان ,خیلی ,زندگی ,مسجد ,رفتیم ,تعطیلات تابستان ,کلاس زبان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش آرایشگری [ roOzmAregie Man ] وبلاگ شخصی علی محمودی ساری مدیا , دانلود اهنگ فروش اینترنتی اسباب بازی همه چی موجوده وبلاگ آموزشی تفریحی