دستگاه اس اچ آر | SHR

دستگاه SHR یکی از جدیدترین تکنولوژی های موجود برای رفع موهای زاید است . اس اچ آر در واقع ترکیبی است از تکنولوژی IPL با کاربرد لیزر دایود. در این دستگاه مانند دستگاه آی پی ال از تکنولوژی لامپ زنون استفاده شده است ولی با این تفاوت که دستگاه قادر به پرتاب نور با تعداد 10 شات در ثانیه می باشد.

برتری های دستگاه اس اچ آر دارد می توان به انرژی کم با توان متوسط بالا و از همه مهمتر سرعت تکرار شات بالا می باشد که همین امر باعث سرعت بخشیدن به کار می گردد به طوری که لیزرکل بدن در حدود 30 الی 40 زمان خواهد برد. 

میزان انرژی کم با تعداد دفعات بالا در این دستگاه سبب شده است که با انواع گونه های رنگی پوست سازگاری کامل داشته باشد و همچنین به علت تقسیم انرژی یه نور به قسمت های کوچکتر و انتقال آن به ریشه مو درمان از بردن مو کاملا بدون درد انجام خواهد شد.

توجه شود برای دستگاه لس اچ آر حتما از یک برند معتبر و دستگاه با کیفیت کنید چرا که عدم توجه به این مهم سبب نیتی شما از دستگاه اس اچ آر خواهد شد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه SHR به هیوانس مراجعه کنید .

 

 

 


هیوانس مشاوره و دستگاه زیبایی دستگاه ,انرژی ,تکنولوژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش تولید محتوا فلزیاب کارکرده | فلزیاب دست دوم 09102191330 دانلود رایگان فیلم و سریال آی آرتور|سایت اصلی فروشگاه لوزم یدکی و لوکس یدکجو گیاهان دارویی انجمن علمی مهندسی پرتو پزشکی واحد بروجرد لاو موزیک سئو