دستگاه لیزر الکس دایود گلکسی دارای 3 طول موج الکس 755 ، دایود 808 و اندیگ 1064 می باشد و یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر و موجود در بازار بوده و ار کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه توانایی درمان بر روی 6 نوع تایپ پوستی را دارا می باشد از دیگر نکات قابل توجه این دستگاه لیزر الکس دایود وجود سیستم کالیبره اتومات این دستگاه می باشد به این صورت که اگر به هر دلیل اختلالی در طول موج و عمق نفوذ دستگاه ایجاد شود آن را تنظیم و به حالت اولیه باز می گرداند.

لیزر بار این دستگاه به لحاظ کیفی و ساختار و همچنین طول عمر دز بالاترین رتبه جهانی قرار دارد و دارای توان خروجی 800 وات بوده و ساخت شرکت جنوپتیک کشور آلمان می باشد همچنین این لیزر بار توانایی 20 میلیون شات را داراست که این عدد در میان دیگر محصولات عدد قابل توجهی به حساب می آید. این دستگاه توانایی یک الی 10 شانت در ثانیه را دارا می باشد.

خنک کنندگی دستگاه توسط 4 فن توربو بسیار قدرتمند صورت می گیرد و خنک کنندگی هندپیس توسط TEC که در اطراف کریستال هندپیس قرار گرفته است صورت می گیرد و خنک شدن آن ها نیز توسط گردش آب از یک مخزن بزرک 8 لیتری که توسط پمپ هدایت شده و توسط رادیاتور خنک شده اند تا پشت TEC صورت می گیرد و فرایند خنک سازی صورت می گیرد.

این دستگاه شامل تمامی تجهیزات جانبی بوده و دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از نیز میباشد.


هیوانس مشاوره و دستگاه زیبایی دستگاه ,صورت ,لیزر ,گیرد ,الکس ,دایود ,الکس دایود ,لیزر الکس ,دستگاه لیزر ,دستگاه توانایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب وان موزیک تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران همه چیز درباره اینستاگرام شرکت فمیلی تویز مجله طراحی سایت 21 دل تو دلم نیست ساخت و قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ همه چیز برای تو